Obraz dr inż. Rafał Szrajber

Rafał Szrajber

dr inż.

  • Zdalny użytkownik: Moodle
    Użytkownik zdalny - profil pobrano z FTIMS
  • Afiliacja do:
    I72

Konsultacje

  • Konsultacje cykliczne

    Dzień tygodnia Początek Koniec Semestr Opis
    Wtorek 18:00 18:45 2019/20 L p. 342
    Czwartek 11:00 11:45 2019/20 L p. 342
  • Więcej o mnie

  • kontakt: rafal.szrajber@p.lodz.pl

     

    Terminy konsultacji obowiązują od 8.10.2019

    Obecność na konsultacjach dyplomowych* proszę potwierdzić mailem min. dzień wcześniej w celu zarezerwowania odpowiedniej ilości czasu.

     

    wtorek

    18:00 - 19:00 / konsultacje ogólne i konsultacje dyplomowe* / p.342

    czwartek

    11:00 - 12:00 / konsultacje ogólne i konsultacje dyplomowe / p.342

     

     

    Z uwagi na semestr obfitujący w szereg wydarzeń uczelnianych oraz branżowych, proszę sprawdzać na bieżąco informacje o terminach konsultacji i zmianach dyżurówdodatkowe terminy ustalane indywidualnie.

     

    w innych nagłych wypadkach proszę o kontakt mailowy, 

    zajęcia dydaktyczne w semestrze letnim - wtorki i czwartki wg. planu

        

     

    Propozycje obszarów i tematów prac dyplomowych inżynierskich :

     1. Generatywne struktury w wirtualnej przestrzeni - analiza obszaru działań artystycznych z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych - praca nad projektem w silniku gry na festiwial lub wystawę

    2. Wielkomiejska Łódź - rekonstrukcja fragmentu nieistniejącej przestrzeni miejskiej. Opracowanie modeli  i prezentacja ich w środowisku wirtualnym lub VR.

    3. Środowisko gry inspirowane przestrzenią miejską na przykładzie utraconych zabytków Łodzi. Projekt wybranych obiektów oraz ich poszczególnych etapów rozwoju/rozbudowy dla wybranego typu gry np. RTS. Stworzenie zestawów modeli.

    4. Interpretacja szkiców i koncept artów w procesie kreowania wirtualnych światów -  (wizja artystyczna jako źródło informacji) - projekt badawczy z promotorem,

    5. Sposoby angażowania odbiorcy w grach typu Alternate Reality Game - projekt niewielkiej gry ARG powiązanej z uczelnią lub wydazeniem/festiwalem. Projekt realizwoany z Promotorem.

    6. Wykorzystanie gry typu casual w promocji miasta i zrozumieniu działań rewitalizacyjnych (gra o zarządzaniu łódzką kamienicą / woonerfem itp.) .

    7. Gra typu HOPA jako narzędzie w promocji dziedzictwa - wykorzystanie narracji poprzez przestrzeń w grach - współpraca z promotorem i zewnętrzną firma z branży gier w realizacji projektu na udostępnionym narzędziu.

    8. Strona www jako narzędzie w  w promocji gier i doświadczeń VR. Projekt strony wykorzystującej efekt paralaksy do prezentacji przestrzeni architektonicznej.

    9. Interaktywny obiekt w przestrzeni muzeum -  prezentacja wybranego eksponatu  w przestrzeni wirtualnej  z uwzględnieniem wybranych cech jego funkcjonowania.

    Wszelkie własne pomysły powiązane z prowadzonymi badaniami i realizowanymi projektami mile widziane :)

      

    Propozycje obszarów prac dyplomowych magisterskich - obszary zainteresowań :

    1. Struktura przestrzeni w grach 2D / 2,5D oraz praca wirtualnej kamery w budowaniu wrażeń z rozgrywki - analiza struktury oraz prototyp gry na podstawie przeprowadzonych badań - opracowane środowisko badawcze  - projekt naukowy i realizacyjny (gra) wraz z promotorem.

    2. Krzywa wrażeń i krzywa rozgrywki  jako elementy kształtujące płynność oraz środowisko gry wideo - analiza powiązania i kształtowania rozgrywki (aktywność gracza) z odbiorem przestrzeni.

    4. Narracja poprzez środowisko - wykorzystanie struktury narracyjnej w kreowaniu opowieści poprzez przestrzeń w środowisku gry wideo -  projekt naukowy i realizacyjny (fragment środowiska gry) wraz z promotorem.

    5. Mgła jako element kształtujący rozgrywkę i wrażenia z gry. Mgła wojny oraz mgła jako efekt środowiskowy w kształtowaniu przestrzeni gry wideo. Projekt badawczy i realizacyjny (wymagana realizacja w UE4)

      

    prowadzone przedmioty w semestrze letnim - Film Animowany*; Komputery w Mediach, Fotografia - warsztaty (IAiU), Przyjazne Interfejsy Użytkownika, Gry Mobilne, 

    prowadzone przedmioty w semestrze zimowym - Podstawy Gier Komputerowych, Interfejsy gier komputerowych, Projektowanie poziomów do gier komputerowych, Fotografia - warsztaty (IAiU),