dr hab. sztuki inż. Rafał Szrajber

Rafał Szrajber

dr hab. sztuki inż.

  • Zdalny użytkownik: Moodle
    Użytkownik zdalny - profil pobrano z FTIMS
  • Pełny profil
  • Afiliacja:
    I72

Więcej o mnie

  • kontakt: rafal.szrajber@p.lodz.pl

    UWAGA!

    Konsultacje

    wtorek: 10:00-11:00 (co 2 tygodnie, co tydzień od 12.12.2023), czwartek 12:15-13:15 (co tydzień od 12.12.2023)

    Obecność na konsultacjach dyplomowych* proszę potwierdzić mailem min. dzień wcześniej w celu zarezerwowania odpowiedniej ilości czasu i potwierdzenia możliwości spotkania.

    Z uwagi na semestr obfitujący w szereg wydarzeń uczelnianych oraz branżowych, proszę sprawdzać na bieżąco informacje o terminach konsultacji i zmianach dyżurówdodatkowe terminy ustalane indywidualnie.

     w innych nagłych wypadkach proszę o kontakt mailowy, 

    zajęcia dydaktyczne w semestrze letnim - wtorki i czwartki wg. planu

       

    Propozycje obszarów i tematów prac dyplomowych inżynierskich :

     1. Generatywne struktury w wirtualnej przestrzeni - analiza obszaru działań artystycznych z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych - praca nad projektem w silniku gry na festiwial lub wystawę

    2. Wielkomiejska Łódź - rekonstrukcja fragmentu nieistniejącej przestrzeni miejskiej. Opracowanie modeli  i prezentacja ich w środowisku wirtualnym lub VR.

    3. Środowisko gry inspirowane przestrzenią miejską na przykładzie utraconych zabytków Łodzi. Projekt wybranych obiektów oraz ich poszczególnych etapów rozwoju/rozbudowy dla wybranego typu gry np. RTS. Stworzenie zestawów modeli.

    4. Interpretacja szkiców i koncept artów w procesie kreowania wirtualnych światów -  (wizja artystyczna jako źródło informacji) - projekt badawczy z promotorem,

    5. Sposoby angażowania odbiorcy w grach typu Alternate Reality Game - projekt niewielkiej gry ARG powiązanej z uczelnią lub wydazeniem/festiwalem. Projekt realizwoany z Promotorem.

    6. Wykorzystanie gry typu casual w promocji miasta i zrozumieniu działań rewitalizacyjnych (gra o zarządzaniu łódzką kamienicą / woonerfem itp.) .

    7. Gra typu HOPA jako narzędzie w promocji dziedzictwa - wykorzystanie narracji poprzez przestrzeń w grach - współpraca z promotorem i zewnętrzną firma z branży gier w realizacji projektu na udostępnionym narzędziu.

    8. Strona www jako narzędzie w  w promocji gier i doświadczeń VR. Projekt strony wykorzystującej efekt paralaksy do prezentacji przestrzeni architektonicznej.

    9. Interaktywny obiekt w przestrzeni muzeum -  prezentacja wybranego eksponatu  w przestrzeni wirtualnej  z uwzględnieniem wybranych cech jego funkcjonowania.

    Wszelkie własne pomysły powiązane z prowadzonymi badaniami i realizowanymi projektami mile widziane :)

      

    Propozycje obszarów prac dyplomowych magisterskich - obszary zainteresowań :

     

     

     

      

    prowadzone przedmioty w semestrze letnim - Film Animowany*; Komputery w Mediach, Fotografia - warsztaty, Gry Mobilne, 

    prowadzone przedmioty w semestrze zimowym - Podstawy Gier Komputerowych, Interfejsy gier komputerowych, Projektowanie poziomów do gier komputerowych, Fotografia - warsztaty,

    • Pierwszy dostęp do strony
      poniedziałek, 28 lutego 2011, 13:20 (13 lata 32 dni)
    • Ostatni dostęp do strony
      piątek, 21 lipca 2023, 19:04 (251 dni 19 godzin)